woensdag 26 december 2012

Eigenaar van Missitems website, Filip Vanden Berghe, bedankt partners voor de Missitems Ice Shoot die momenteel dagelijks op Life!tv wordt uitgezonden.


Filip Vanden Berghe
Tussen 10 november en vandaag heb ik meer dan 100 uren voorbereid aan de tv special over de Missitems Ice Shoot 2012. Ik wil iedereen bedanken die me daarbij de voorbije weken gesteund heeft. Het was bij momenten heel stressy maar in alle bescheidenheid durf ik nu zeggen dat ik HEEL trots ben op het SUPER resultaat. Ik wil hierbij nogmaals iedereen bedanken die meewerkte aan de Missitems Ice Shoot 2012 + dank je wel aan alle modellen. Twee mensen wil ik in het bijzonder in de kijker zetten: fotograaf Bjorn Van Ryckeghem want het was hij die in 2008 met het idee kwam van de Ice Shoot. De tweede persoon die ik in de bloemetjes wil zetten is Eddy Trillet van TVL Producties. De gedrevenheid, het geduld en het professionalisme waarmee Eddy tientallen uren filmde en de schitterende montage maakte dwingen immers BIG RESPECT af. Bedankt Eddy voor alles! Mijn laatste dankwoord gaat naar Gert Van Mol van Life!Tv die Missitems een warm hart toedraagt. Bedankt Gert voor je immense media support!

Filip Vanden Berghe

Geen opmerkingen:

Een reactie posten