zondag 23 december 2012

Missitems Ice Shoot vanaf 24 december op Life!tv

Vlnr: Ontwerper Dirk Vervoort, Miss België 2010 Cilou Annys
Missitems hoofdredacteur Filip Vanden Berghe
Missitems hoofdredacteur Filip Vanden Berghe: "Missitems vierde in augustus 2012 zijn vijfde verjaardag. Het is meteen ook de 5e editie van onze Ice Shoot en daarom willen we er iets heel bijzonders van maken. Dat zorgt meteen voor een schitterende afsluiter van ons jubileumjaar. In juli contacteerde ik de organisatie van het Ice Sculpture event met de suggestie om een Ice Queen sculptuur te plaatsen. Organisator Alexander Deman vond dat een schitterend idee en meteen kreeg één van de internationale ontwerpers de opdracht om een dergelijke sculptuur uit te tekenen. Koningin Ariel uit het verhaal van Lord Of The Rings wordt omgetoverd tot een heuse Ice Queen en ze krijgt een vaste plaats in het sculpturen park. Het is natuurlijk altijd fijn als een idee van je omgezet wordt in de realiteit door de organisatie van een event dat jaarlijks tienduizenden bezoekers lokt. Ontwerper Dirk Vervoort zal speciaal voor deze gelegenheid een uniek Missitems Ice Queen lint ontwerpen dat op vrijdag 30 november de Ice Queen sculptuur extra zal doen schitteren! Dat is niet alles want we voorzien nog een 2e stunt rond het Ice Queen gegeven. Niemand minder dan Miss België 2010 Cilou Annys zal poseren in een prachtige Ice Queen jurk, die designer Dirk Vervoort speciaal voor onze Ice Shoot zal ontwerpen. In januari 2012 ontwierp Dirk een bijzonder originele snoepjesjurk voor de Missitems Valentijn Shoot. In september klopte ik opnieuw aan bij ontwerper Dirk Vervoort met de vraag of hij voor onze 5e Ice Shoot opnieuw zijn creativiteit wou laten botvieren en Dirk stemde meteen in. Ik ben heel trots dat zowel Cilou als Dirk hun medewerking verlenen aan dit project. Voor mij blijft Cilou trouwens nog steeds één van de mooiste Missen die de voorbije jaren in ons land gekroond werd. Ik kijk enorm uit naar de creatie".

Miss België 2010 Cilou Annys: "Toen Filip Vanden Berghe mij de vraag stelde om mee te werken aan de Missitems Ice Shoot, en te poseren in een speciale creatie voor de lens van Bjorn Van Ryckeghem, reageerde ik spontaan met een warm enthousiasme. En daar verzet je bergen mee, wie weet zelfs ijsbergen. Ik vind het dan ook een hele eer om in de Ice Queen jurk van ontwerper Dirk Vervoort te schitteren tijdens de jubileum editie van deze toch wel unieke shoot. Een extra reden die het bijzonder maakt: Missitems volgde mij vanaf het prille begin en onze hometown is allebei Brugge terwijl het de Ice shoot ook nog eens in Brugge plaatsheeft. Het plaatje is dus echt wel compleet”
Ontwerper Dirk Vervoort: "Voor mijn ontwerp ga ik niet terug in de tijd maar ontwerp ik een unieke Ice Queen look voor de nieuwe ijstijd die aanbreekt! Het is een futuristisch ontwerp met zilveren bevroren bloemblaadjes, stukjes wit bevroren mos, ijspegels, fragiele brokjes ijs en een bevroren zee van kristallen als afwerking... Er hoort ook een heel bijzondere kroon en aangepaste schoenen bij."

Uitzenduren:
ma 24-12: 21.30h
di 25-12: 20.00h
wo 26-12: 22.00h
do 27-12: 22.30h
vr 28-12: 12.00 + 21.30h

Geen opmerkingen:

Een reactie posten